Jag är tydligen en fritt-fall-människa. Där ser man. Nervig och skör, men fräck. Ja, jag vet inte jag...
Fritt fall positionen
7% av testpersonerna sov på detta sätt, på mage med händerna runt kudden och huvudet vänt åt sidan.
Dessa personer beskrivs som sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer.

hmmm... jag sover i fosterställning - det betyder säkert en massa skit!
SvaraRaderaEmma: "De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av." -citat från artikeln.
SvaraRaderajag sover inte som nån av de där... eller som fritt fall kanske, fast med ena knät uppdraget.
SvaraRaderajag undrar lite hur nån kan sova som bild 2? :O
Jennie: Jag har faktiskt sett tvåan i verkligheten. :O En snubbe som jag gick i skolan med på högstadiet. Vi var på klassresa, och han sov sådär. Mest spookey var nog att han inte rörde sig ett skit under natten. Man hade kunnat ställa ett glas vatten på hans skalle, och det hade stått kvar hela natten. :P
SvaraRaderaJag sover som du ;)
SvaraRaderaHuskatt: Trevligt. ;)
SvaraRaderamen.... välter man inte omkull av sig själv? :o
SvaraRadera