Internet är fortfarande inte på banan. Himla irriterande. För ett tag sen avreglerades vårt stadsnät, så jag fick uppmaningen att välja en ny leverantör. Vilket jag också gjorde. Men nu, ett par veckor senare, kommer den där välja nytt-sidan upp igen. Och eftersom jag redan valt så kan jag inte välja igen. Rätt så logiskt. Men problemet är att jag inte kan gå vidare. Den där sidan kommer upp hela tiden. Tusan snusan. Nåja, jag ska ringa någon imorgon.
Jag har lite strul att publicera era kommentarer från mobilen. Men jag ser dem, och uppskattar dem lika mycket som vanligt! Återkommer med dessa när allt funkar.
En annan sak som kommer när allt funkar är en bild på mig. Jag och några vänner var på den beryktade Oktoberfesten. Så nu finns det en legendarisk bild på mig, när jag krampaktigt håller i en enliterssejdel. Mycket tjusigt.
Mer om allt sen, som sagt. Ha det bäst så länge!
Aha..dessa bilder är värt att vänta på!
SvaraRaderausch, otäckt när internet inte funkar... Hoppas det löser sig för dig snart. (och ett stort TACK för alla låtbidrag till min spotify-låtlista, jag kommer snart få börja med en vol.2)
SvaraRaderaJag har också internetproblem, är så less på att ringa kundservice, nu blir det byte om inte tele2 skärper sig, eller att man outar det i bloggen, haha!
SvaraRaderaGud så irriterande med Internet. Hoppas det löser sig fort.
SvaraRaderaInternet strul e ALLTID irriterande, hoppas du får bukt med skräpet snart!
SvaraRadera