Jag fick ett tips om ett otroligt festligt Youtube-klipp idag. Det är en intervju med en fotbollsspelare från Liverpool. Testa att titta på klippet och försök uppfatta vad karln snackar om, utan att kolla på texten.
Det får bli ett kort inlägg idag. Jag har varit lite upptagen på kvällen, och nu börjar det närma sig läggdags. Så jag ligger lågt.
hehe, jag har en bekant som pratar sådär. i början fattade jag inte ett skit av vad han sa, men nu är jag van. särskilt bra förstår jag honom när jag druckit öl :o
SvaraRaderaHahaha, bar jobbat med översättningen där! Men priset tar väl ändå den här lady gaga-imitatören, som verkar tala sitt eget språk? :)
SvaraRaderaMåste ha missat lite, men du jobbar visst inom skolan nu, roligt! Vad gör du? Är lite besviken att du valde djurparken istället för stallet, även om getterna är otroligt charmiga!
Jennie: Konstigt nog så tycker även jag att brittiska blir grymt lätt att greppa efter ett par öl eller fem. :D
SvaraRaderaIda: Det stämmer att jag är i skolan nu. Jag är mentor på ett naturbruksgymnasium. Det vill säga, jag grejar och donar så att kidsen har det så bra som möjligt. Då får man bland annat åka till Furuvik. Men man får även fixa praktikplatser, utvecklingssamtal och sånt där. :)
Sv: Ja det tyckte den, och ingen annan :D
SvaraRadera