måndag, september 27, 2010

Före och efter

Aftonbladet slår till igen. 

Jag inser att det kan finnas några kilon att jobba med efter en graviditet. Men är det verkligen okej att ta en "före-bild" där tjejen är höggravid? 

2 kommentarer:

  1. mja, haha faktiskt inte! (så trimmade jag bort gravid-magen = FÖDDE UT UNGEN)

    SvaraRadera
  2. Emma: Haha! Vem kunde ana... :D

    SvaraRadera