lördag, september 04, 2010

40 är det nya 30

Dagen efter en trevlig kväll hos syster. Lillasyster fyllde 30 minsann. Tänka sig vad tiden går. Och dagen till ära så bjöds det på en jättegod smörgåstårta, dricka i olika former och roligt sällskap. Precis som det ska vara. Och precis som det ska vara dagen efter, så är jag lite trött idag. Men det ska jag snart råda bot på, genom att bege mig ut i friska luften. Jag ska tillbringa några timmar på Nynäs IP, och hjälpa till lite när juniorerna har någon form av träningsläger .Det känns lagom.

2 kommentarer:

  1. Den förlängda tonåren :)

    Nu kommer jag inte ihåg vad boken hette men..den handlade om hur vi grupperar oss efter ålder. Intressant bok.

    Grattis till syrran :D

    SvaraRadera
  2. Huskatt: Vi blir aldrig gamla helt enkelt. :)

    SvaraRadera