söndag, augusti 29, 2010

Zoo-Janne

I min förvirring medelst sjukdom så har jag ju glömt att berätta om besöket på djurparken. Det var riktigt intressant och till viss del även lärorikt. Vi hade en bra guide! 

Men jag erkänner villigt att jag trivdes bättre bland getterna, än vad jag gjorde hos ormarna. Där boaormarna låg lösa satte jag INTE min fot... 


"Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes!"

4 kommentarer:

  1. oj, gillar du inte ormar? Det är mitt absoluta favoritdjur. Kan ha att göra med att jag blir sjuk av allt som rör sig och har pääls - men reptiler får mitt hjärta att skutta fem extra slag! :)

    SvaraRadera
  2. Mycket sötare än ormarna!!!

    SvaraRadera
  3. RÄTT ! Ormar ska undvikas. Getter är söta. Även om de kanske inte luktar så mumma.

    SvaraRadera
  4. Emma: Precis så där sa några av kidsen med! :O "Du som är så stor och stark..." Haha! Bakom min coola fasad så finns det en gosse som inte gillar när det krälas. :)

    Daniel: Absolut! :)

    Huskatt: Jag kan ta lukten just pga sötheten. :)

    SvaraRadera