onsdag, augusti 25, 2010

No can do

Det här känns inte riktigt bra. Kallsvett, illamående och noll matlust. Jag tror inte att jag är gravid. Så då återstår bara ett alternativ. Och det har jag inte riktigt tid med nu, känner jag. Inte någon större lust med heller. Men det har man väl aldrig. 

Lite sömn gör kanske susen. 

Fan.

3 kommentarer:

  1. Nämen..rallyskita på ingång?! Hoppas på att det "bara" är maten, så är det över fort.

    Annars har vi haft något virus som gett sjukt ont i magen, rallyskita och "jag tror jag har feber" känsla. Det min snygge vän, håller på i 2 veckor.

    Krya på dig, drick nått svart blask med socker och bubblor i, kanske det kan hjälpa *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att det inte är/var det vi tror.. Annars kan du få min onda, igensvällda hals om du vill?

    SvaraRadera
  3. ajaja ja i säng i dej! Friska tag imorgon!

    SvaraRadera