Var är min vattensäng? Har någon stulit mina stentvättade jeans med läderrevär? Vem fasen tvångsklippte min hockeyfrilla? Mat utan ananas? Är inte New Kids On The Block etta på Tracks? Det här känns konstigt. Tur att TV-tablån är sig lik i alla fall.
Eller vänta... det är något som inte stämmer. Jag har inte klivit in i en tidsmaskin. Jag är kvar i 2000-talet. 1990-talets inrednings-, mode-, mat- och musiktrender är fortfarande bara något som vi minns med ett nostalgiskt leende. Fast TV-programmen får man tydligen återanvända utan skrupler.

Ska vi ta en promenad i parken du och jag. Och ta med en termos med kaffe och en ambrosiakaka?
SvaraRaderaOrka Fångarna?
SvaraRaderaNej.
Daniel: Lätt, och mata änderna. :D
SvaraRaderaSus: Men Rena Rama Rolf då? Det var väl bra? Eller? Nej kanske?
Hur du ska rösta? Hm...det vore ju enkelt värre för mig att svara "Mp"...men jag har som på känn att det inte är din melodi. Så...skit i att rösta, du, moderaterna har så många röster..stanna hemma i soffan vettja ;)
SvaraRaderaHuskatt: Haha! Det skulle vara lite kul att veta vad som du tror är "min melodi" :D En sak är dock säker, i det här fallet så är inte soffan det. ;)
SvaraRaderaJag gissar på folkpartiet. Eller i värsta fall centern. Men absolut inte vänstern :D
SvaraRaderaSå...ta en lur i soffan :D
Huskatt: Haha, intressant. :D Jag tror nog att du vill att jag ska rösta ändå. ;)
SvaraRaderaVA?! vill jag?! Du ...ja, ja du förvånar ;)
SvaraRaderaJag säger... vänstern! Annars säger jag som ovan, fortsätt tuppelura... Näe demokrati är viktigt viktigt, alla ska rösta. Jag vill bara att alla ska rösta som jag :)
SvaraRaderaHuskatt: Haha! Du kan plocka upp hakan från golvet nu. ;)
SvaraRaderaEmma: Du vill nog också att jag ska rösta ja... ;)
Nej...jag måste nog återhämta mig lite. Den får ligga kvar. Frågan är om jag inte är galet snygg med hakan i knähöjd..hm..jo, kanske :D
SvaraRaderaapropå valet: the time has come, join the Dark Side - only then can you achieve full power! /mapet
SvaraRaderaMapet: Haha, vem kan motstå en Star Wars-referens liksom... ;)
SvaraRaderaSv: Det har regnat här också, bilderna är från igår :)
SvaraRaderaJo det ÄR otroligt mycket snack om pensionärer :D