tisdag, augusti 31, 2010

Nä...

Det blev ingen bra outfit-bild idag. Regnet uteblev, så jag fick inte köra med full mundering. Däremot var det blött på marken. Så stövlarna fick följa med. Och det gav så klart fyra fina skavsår. Mina fötter måste vara sämst i världen. 

Trots ömmande fötter så var dagen trevlig. Det blev en massa "teambuilding" för ettorna, grillning och en allmänt trevlig stund i skogen. 

Och tydligen så hade jag lite energi kvar. För när jag kom hem så passade jag på att vara lite huslig. Diskmaskinen fick sig en rengöring. Det var dags. Fast jag undrar varför det inte finns diskmaskinsrengöring som är anpassad till bänkdiskmaskiner. Skummängden blir enorm. 

Med den här analysen av dagens I-landsproblem säger jag godnatt!

5 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid skriva till tillverkaren och fråga om det där med diskmaskinsrengöringen. Jag känner en person som är expert på den typen av brev. :)
    Godnatt!

    SvaraRadera
  2. Realisten: Haha! Tack för tipset! Den personen kan ju få korra sen. ;)

    SvaraRadera
  3. Skoskav är ..direkt skit. För man måste ju ha skor dagen efter med, även om det gör ont satan.
    Raggsockar och inget mer i stövlarna (ja asså, fötterna med). Testa det. när blåsorna läckt alltså :)

    SvaraRadera
  4. Hm...I morgon får ni en ny elev. (om besöket faller väl ut) En väldigt, väldigt speciell elev :0) Ta väl hand om henne!

    SvaraRadera
  5. Huskatt: Tack för tipset! :)

    Sus: Spännande!

    SvaraRadera