Det ska väl ändå märkas att man jobbar på ett naturbruksgymnasium. Så idag gjorde jag slag i saken, och investerade i lite funkiskläder. Det fick bli Naturkompaniet som fick ta hand om mina surt förvärvade pengar. Och som tack kom jag därifrån med en stabil jacka, ett par vatten- och vindtäta byxor och ett par rediga gummistövlar. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Det blir sällan det när jag ska shoppa. Men jag är nöjd ändå. Förhoppningsvis överlever jag den svenska hösten nu.
Jag är ju rätt kass överlag på outfit-bilder, så ni får nöja er med den här så länge. Det kan hända att jag kanske lyckas lura någon att ta en bild när jag har hela köret på mig. För imorgon ska vi till den där berömda hinderbanan, som jag skrev om tidigare. Och det har utlovats regn och cirka tio grader "varmt".
JA ! Bild vore kul!
SvaraRaderaDu trivs på nya jobbet? Funkar som du tänkt dig? Är de snälla mot dig, töserna?
Huskatt: Jag trivs, det gör jag. Men jag har väl inte hittat formerna än, som det så fint heter. Flytet har inte infunnit sig. Men jag tror att det kommer. :) Och töserna är snälla, än så länge. Det blir väl värre sen... ;P
SvaraRaderaMen så bra att morbror skaffat lite utekläder! ;)
SvaraRaderaSyster: Haha, jag förstår vad du menar. ;) Och jadå - bring 'em on. :D
SvaraRaderaDu kommer att va sexig i dina utekläder sååå!!!
SvaraRaderaHoppas Sis var trevlig mot dig på NK ;0)
SvaraRaderaDu, kan du maila mig? Skulle vilja ställa en fråga out of record..
Sus: Jag hade en jääävligt trevlig expedit. Hoppas att det var din Sis. :D
SvaraRaderaMejl är på väg. :)