Nyss hemkommen från en kväll inne i stan. Min gode vän Grusgrops-Henke var i stan. Vad passar då bättre än att sammanstråla under den traditionella "cruisingen". För er som inte är bekant med begreppet cruising så är det helt enkelt en raggarbilsträff. Ett oräkneligt antal bilar åker runt på stadens gator. Och det finns alla varianter. Fina bilar, fula bilar, välputsade bilar, skitiga bilar... Det var dock glädjande att se att det även fanns miljövänliga bilar, som drivs av gammal hederlig muskelkraft.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar