Tack så in i spisen mycket, Huskatt! Det känns stort. Nästan lika stort som att vinna 21 kronor på Lotto.
"REGLER: Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggare/bloggerskor och länka till dem.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv"
Jag nominerar ALLA som finns i min "Jag läser-lista" till höger. Ingen nämnd - ingen glömd. Ni finns på min lista av en anledning liksom.
Sju intressanta saker om mig själv då:
1. Jag har spelat amerikansk fotboll. Två trasiga knän satte dock stopp för det.
2. När jag justerar volymen på TV:n så ser jag till att räknaren stannar på ett jämt tal.
3. Jag har en piratflagga vid min säng.
4. Min favoritskräpmat är kebabrulle.
5. Mitt ena lillfinger går numera att böja i sidled.
6. Nästan alla tjejer som jag har varit tillsammans med / dejtat har varit brunetter eller rödhåriga.
7. Sju är min favoritsiffra.

Volymen? Måste den stanna på...jaha..jo, alla har vi smått lustiga saker för oss :)
SvaraRaderaJa, de där med volymen är ju ett problem när du är här då jag vill att det ska vara på ett ojämn nr.. ;)
SvaraRaderaÅ de där med tjejer, dags å byta strategi?! ;P
Huskatt: En del mer än andra kanske... ;)
SvaraRaderaSyster: Ang hårfärgen... tanken har slagit mig. :D