tisdag, juni 22, 2010

Nåja, säger jag om det

Expressen släpper idag följande bomb:

Forskare: Motion är minst lika kul som att dricka sprit


Det är väl en rätt så stor skillnad på roligt och roligt, kan jag tycka. Enligt ett citat i Djävulens advokat så är även sex att jämställa med att äta stora mängder choklad. I alla fall biokemiskt. Jag vet inte hur det är med er, men när jag vill ha ett äpple, så är det inte okej med tomater.

Idag var jag och tittade på när DHL United spelade sin sista match före uppehållet. Jag var inte med, eftersom jag slutade jobbet precis när matchen började. Förvisso hade jag säkert kunnat vara med, om jag verkligen hade känt för det. Men det var det här med spegeln på morgonen. Hur som helst, det blev stortorsk. Tror att det slutade 6-1 till de andra till slut. 

Vid en uppenbar hands hördes följande från mig: "Det där hade de släppt i VM!"   

Domaren var inte road.

3 kommentarer:

  1. bullshit. om sex är lika roligt som choklad så vill inte jag vara med någe mera. jag kräks av choklad. det är det äckligaste som finns. alltså stjälps deras undersökning och jag kommer inte att testa huruvida springning är lika roligt som en drink, ever! hehe..

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte heller ha tomater...;)

    SvaraRadera
  3. Emma: Även om jag gillar choklad, så är jag med på din linje...

    Huskatt: ;)

    SvaraRadera