fredag, juni 18, 2010

Just nu...

...är jag rätt så missnöjd över att jag såg England-Algeriet. Vilket jävla crap. 
...vore det rätt coolt om Victoria och Daniel sjappade till Las Vegas och gifte sig där istället. 
...funderar jag på om det är pensionärsvarning på att lägga sig före tolv en fredag. 
...har jag fått rätt många SMS. Men inte det som jag hade hoppats på. 
...tog min öl precis slut.
...funderar jag på om det kan vara bud på en till öl. 
...kom jag fram till att jag väntar med att sova, och tar en till. 
...säger jag tack för idag.

2 kommentarer:

  1. På tal om sms...friskt vågat hälften vunnet?

    SvaraRadera
  2. Huskatt: Jag är inte helt hundra på att jag är med på vad du menar. Men troligtvis menar du det jag tror. Och ja, då kan man säga precis sådär. :)

    SvaraRadera