söndag, april 11, 2010

Helgen

Dags att sammanfatta ännu en helg. Som ni säkert redan listat ut så bestod den till stor del av uppdrag barnvakt. Men jag har även hunnit med att träffa farsan en snabb sväng. Dagen i dag blev tämligen lugn. Fast en promenad har jag dock hunnit med. Jag har även gjort ett test på DN.se, som behandlar orddelen på högskoleprovet. Tio fel! Jädrar i lådan. Det låter så klart bättre om jag säger att jag hade 30 rätt. Men faktum kvarstår - jag måste läsa fler böcker. Avslutningsvis så är det vår på riktigt - Leksand missade elitserien igen. Deras återtåg är mer försenat än vad SJ har en tendens att vara. Jag är bra sugen på att börja rada upp citat i stil med "vi förtjänar att vara i Elitserien" (sagt inför varje kvalserie de senaste fem åren.) och "Brynäs är ett jävla soplag." (sagt efter en match, som Brynäs vann, i 53:e omgången eller nåt - när de redan var klara för slutspel.) Men nä, sån är inte jag. Det ska dock bli kul att träffa leksingarna på jobbet i morgon.

2 kommentarer:

  1. woho, jag hade 31 rätt! ;p

    SvaraRadera
  2. Jag hade 31 rätt (ett mer än dig!). 75% rätt är helt okej tycker jag. Tycker dessutom att detta var ganska svårt.

    /Patric

    SvaraRadera