tisdag, september 01, 2009

Nyfiken

Nu misstänker jag att ni är ganska så nyfikna på om jag lever va? Jo tack, jag har inte fått svininfluensan än. Jag lever och frodas. Första veckan efter semestern gick av bara farten. Det var sig likt, kan man säga. Helgen avverkades även den i ett rasande tempo. Höjdpunkten kom på söndagen. Då kollade jag nämligen på amerikansk fotboll. Och Gefle Red Devils vann. Nu väntar kvalspel. Återstår att se om jag kan följa med, till Karlstad, för att titta på den matchen. Risken / chansen / möjligheten finns att jag kanske åker på att döma någon annan slutspelsmatch. Får se hur det blir med den saken. Annars då? Svininfluensan är här och glödlampan har försvunnit. Fuglesang är ute i rymden, efter ett par förseningar. Så det mesta är väl sig likt. Klockan ringer om fem och en halv timme. Det mesta är sig likt som sagt. Dags att ta in skylten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar