lördag, april 18, 2009

Lördagkväll

Jag har kommit fram till att jag håller liv i blogget ett tag till. Och jag tror att jag ska lägga nivån någonstans vid "ytlig dagbok". Min policy om att inte bli alltför personlig kommer att bestå. Dagen har varit helt okej. Den började vid 06:50 med tvättid. Jag fattar inte varför jag envisas med att ta den tidiga lördagstiden. Men det ligger kanske en känsla av duktighet bakom tänket att gå upp arlamorgonstund, fastän jag inte behöver. I övrigt är jag ganska lat av mig. Men jag dammsög mellan maskinerna. Inte illa. Om jag får säga det själv. Kvällen har tillbringats i tevesoffan. Tror att det var välbehövligt med lite vila. Det har blivit övertid varje dag den här veckan. För övrigt tror jag att det är dags att fatta lite beslut igen. Det finns gott om energitjuvar som pockar på uppmärksamhet nu. Och imorgon ryker kalufsen igen. (Nej, Svinto gör inte peruker. Mitt hår ser ut så där när det blir för långt.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar