torsdag, juli 19, 2007

Yikes!

Okej, jag har ätit sniglar. De hade lite skum koncistens, men smakade mest vitlök. Tilläggas bör att de var tillagade och jag testade för att jag var nyfiken. Jag kan nog tänka mig att åtminstone provsmaka det mesta. Men det här känns lite väl magstarkt på något sätt. Jag antar att det beror på högarna av sniglar som jag får kryssa mig genom på cykelvägen till jobbet varje dag. De mosade blötdjuren väcker helt enkelt avsmak. Premiären av Simpsons - The movie närmar sig med stormsteg. I USA gjorde de om ett antal 7eleven-butiker till Kwik-E-Mart liknande affärer. Och natruligtvis kan man köpa Duff beer, squishees och Radiactive Man comic books. Hur festligt som helst. I England testar man lite andra grepp i marknadsföringen. Kreativt, på min ära. I nöjesvärlden ser jag att Dilba ska hängas ut av sitt ex, Martin Svensson. Undrar just vad han tänker berätta... Att vi är som fiskar, fiskar som viskar? I övrigt gillar jag den här sidan. Där kan få reda på vilken kändis som man matchar bäst med som partner. Jag passar tydligen till 100% med Rachel Bilson. Men jag kan tänka mig att nöja mig med 82% på Drew Barrymore eller 69% på Uma Thurman. Fast en kombination mellan dem tycks vara bäst. Här kommer statsen. Drews siffror kommer först.
physical 58% --- 85% emotional 90% --- 62% intellectual 100% --- 58% total 82% --- 69%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar