måndag, april 23, 2007

Helgen har blivit måndag

Sitter här med min allt för vanligt förekommande insomnia. Helgen har hunnit bli måndag redan, och jag borde sova för länge sen. Men vad göra? Det är svårt att hitta off-knappen bara så där. Vettekatten vad svårigheten att somna in beror på. Jag tycker inte själv att jag ligger och grubblar eller så. Det är bara svårt att somna. När jag väl har somnat så sover jag som en stock. Jag borde kanske testa något häftigt piller. Har hört att johannesört ska vara bra, och inte fullt lika beroende framkallande som Stilnoct... Helgen har varit bra på alla sätt och vis. Har mest tagit det lugnt, men även hunnit med att träffa intressanta och trevliga personer. Kommande helg ser dock ännu mer lovande ut. Då ska det åkas till Umeå minsann. Så ring hemvärnet. De borde väl ha någon skoterbataljon däruppe. Skoterraggare finns det med all sannolikhet gott om - de håller på Björklöven. Nej, nu är det läge att göra ett till försök att somna. Klocka ringer om sex och en halvtimme. Glöm aldrig bort att det är två T i Tvetaberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar