lördag, december 09, 2006

Andra chansen

I dokusåpan Robinson fick de som blev utröstade möjligheten att komma till ett ställe som hette Andra sidan, eller något åt det hållet. Så jag tycker att det är otroligt festligt att SVT la upp sin puff inför nattens försök för Fuglesang, med stor dramatik. "Missa inte Fuglesang - andra chansen". Undrar just om det är tänk som humor. Eller är det bara jag som inte tycker att det här är så himla häftigt? Dessutom är jag fortfarande övertygad om att han är tänkt att stanna på jorden. Just ja, jag insåg även att jag har stavat fel på hans efternamn i mina tidigare inlägg. Nu har dock molnen skingrat sig, så det är 40% chans att jag stavar rätt i fortsättningen. Jag har nog missat att nämna att julbocken i Gävle är på plats. Det är den iallafall. Och vill ni följa dess öde live, så kan ni klicka här. Det är förvisso något märkligt att sen den stå där mitt på en grönskande gräsplätt. Vem tror ni har störst chans - Christer eller Bocken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar