onsdag, januari 04, 2012

Jag måste ha hört fel

Detta utspelar sig på bussen som ska ta mig hem från jobbet. En tant, som ser ut att vara någonstans mellan 80 och döden, går förbi en tjej. Tjejen är tidiga tonåren. Svart hår, svarta kläder, hård sminkning och hål i både kläder och kroppsdelar. Från hennes hörlurar dunkar musiken högt.

När tanten passerar så tittar hon på tjejen och väser till. Och jag måste ju ha hört fel. Men jag kan nästan svära på att tanten väser "emo". 

Det är ju bara för roligt för att vara sant. Eller också så har jag sett Gävles coolaste tant. 

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Det här kallar jag humor! Hoppas du inte hörde fel.

    SvaraRadera
  2. Emelie: Haha, håller med dig! Sjukt roligt! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, åh, jag hoppas du hörde rätt! Jag tycker vi bestämmer att du faktiskt gjorde det. Min kväll blev så mycket roligare här på jobbet då :)

    SvaraRadera