onsdag, december 14, 2011

Rimstuga 2GRAVADLAX11

Trots att bocken har brunnit och vi saknar snö i Gävle, så tänkte jag försöka skapa lite julstämning. Den står ju nästan i hallen, så det är väl dags.

Först och främst - min önskelista till tomten. 
1) Reflexarmband med LED-lampor - säkerhet mina vänner
2) Handdukar - helt enkelt
3) Kaffebryggare med termoskanna - det var det som var den tredje saken, syrran! 

Nu har jag varit lite girig här, och önskat med saker. Så därför tänkte jag väga upp det genom att vara lite generös. Om inte annat för att förbättra oddsen. 

Därför tänker jag lansera en ny kategori - Rimstuga 2GRAVADLAX11

Behöver du hjälp med ett julklappsrim? Frukta inte, jag hjälper dig! Skriv en kommentar och berätta om vad du vill ge, och till vem. Så ska jag knåpa ihop något. Det kan vara faktiska saker, som du ska ge bort. Eller så kan du hitta på klappar till någon som kanske behöver det. En ny folkdräkt till Jimpa. En dagbok till Kungen. En elitserieplats till Leksand. Vad vet jag? Din fantasi sätter gränserna. 

Så sätt igång, gå loss! Den 23de blir det någon slags redovisning. 

2 kommentarer:

  1. Jag har köpt en hotellweekend till min sambo, vi ska till gbg och behöver ett riktigt bra rim!

    SvaraRadera
  2. Men då får du hitta bra rim åt mig. Har köpt en efterlängtad gitarr till min Julia :)

    SvaraRadera