tisdag, november 08, 2011

En dåres försvarstal

Ett meddelande till mina kära läsare och bloggvänner.

Jag ligger efter med att läsa era bloggar, och jag saknar dem ska ni veta. Att jag är dålig på att läsa dem betyder dock inte att jag har fått hybris, och bara bryr mig om mig själv.

Ni minns kanske timeouten för ett tag sen. Man kan väl säga att jag i dagsläget är delvis spelklar. Så jag tar en sak i taget.

Hoppas att ni har överseende, och sitter kvar på läktaren till det drar igång igen. Ta lite popcorn så läge. Jag bjuder!

4 kommentarer:

  1. Jag drömde om dig i natt. Du körde runt en skottkärra på campus, ropade "gratis taxi till alla polisstudenter!" och undrade vem fan det var som snott din lägenhet.

    SvaraRadera
  2. Ok, tack för popcornen!

    SvaraRadera
  3. Petra: Haha! Låter utan tvekan som något som jag skulle kunna göra. Man blir ju lack om någon snor ens lya. :D

    SvaraRadera